نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ضرورت آموزش مبانی قضایی و ارزش‌های اعتقادی در مراکز آموزش ناجا با رویکرد رعایت حقوق شهروندی در یگان‌های انتظامی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 119-150]
  • آموزش تربیت بدنی طراحی الگوی توسعه آموزش تربیت بدنی در ناجا [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 85-116]
  • آموزش شهروندی شناسایی راهبردهای معلمان مراکز پیش‌دبستانی برای آموزش مفاهیم قانون، حق و مسئولیت [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 153-182]
  • آموزش عالی عوامل مؤثر بر به‌کارگیری یادگیری ترکیبی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 119-148]

ا

  • ارزشیابی اثربخشی چارچوب تبیینی وجوه تحلیلی انواع اثربخشی برنامه‌های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 3-28]
  • استراتژی تدوین استراتژی‌های آموزشی برای توسعه تفکر انتقادی در برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 31-55]
  • اسلام ضرورت آموزش مبانی قضایی و ارزش‌های اعتقادی در مراکز آموزش ناجا با رویکرد رعایت حقوق شهروندی در یگان‌های انتظامی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 119-150]
  • اضطراب اجتماعی ارائه‌ الگو ساختاری جرات‌ورزی بر اساس مسئولیت‌پذیری، اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری خود‌ناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 107-132]
  • اعتبارسنجی تدوین و اعتبارسنجی الگوی آموزشی سازگاری زوجین خاص زندگی زناشویی پلیس [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 3-28]
  • اعضای هیئت ‌علمی تأثیر فشار کاری بر حل مسئله با نقش میانجی توسعه مهارت (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم انتظامی امین) [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 31-55]
  • الگوی آموزشی تدوین و اعتبارسنجی الگوی آموزشی سازگاری زوجین خاص زندگی زناشویی پلیس [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 3-28]
  • الگوی توسعه طراحی الگوی توسعه آموزش تربیت بدنی در ناجا [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 85-116]
  • انعطاف‌پذیری‌شناختی تأثیر آموزش رویکرد معنادرمانی بر تحمل پریشانی، خودکنترلی و انعطاف‌پذیری شناختی کارکنان ستاد فرماندهی ناجا [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 59-82]

ب

  • بازخوردهای اصلاحی بررسی عوامل موثر در بازخوردهای اصلاحی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 41-69]
  • برنامه درسی آموزش عالی چارچوب تبیینی وجوه تحلیلی انواع اثربخشی برنامه‌های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 3-28]
  • برنامه درسی دوره اول متوسطه تدوین استراتژی‌های آموزشی برای توسعه تفکر انتقادی در برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 31-55]
  • برنامه درسی مسأله محور شناسایی مؤلفه‌های برنامه درسی مسئله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 151-176]
  • بزه‌کاری بررسی تأثیر جو مدرسه بر بزه‌کاری و رفتارهای انحرافی آنها [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 161-182]

پ

  • پیش‌دبستانی شناسایی راهبردهای معلمان مراکز پیش‌دبستانی برای آموزش مفاهیم قانون، حق و مسئولیت [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 153-182]
  • پلیس ضرورت آموزش مبانی قضایی و ارزش‌های اعتقادی در مراکز آموزش ناجا با رویکرد رعایت حقوق شهروندی در یگان‌های انتظامی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 119-150]
  • پلیس جامعه محور روندها و رویه‌های راهبرد دانشی ناجا با رویکرد پلیس جامعه‌محور [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 71-104]

ت

  • تجارب زیسته‌ تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از کارکردهای الگوی ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 91-111]
  • تحمل‌پریشانی تأثیر آموزش رویکرد معنادرمانی بر تحمل پریشانی، خودکنترلی و انعطاف‌پذیری شناختی کارکنان ستاد فرماندهی ناجا [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 59-82]
  • تدوین راهبرد ارائه مدل بومی تربیت و آموزش پلیس با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 133-160]
  • تربیت وآموزش ارائه مدل بومی تربیت و آموزش پلیس با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 133-160]
  • تغییرات محیطی ارائه مدل بومی تربیت و آموزش پلیس با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 133-160]
  • تفکر انتقادی تدوین استراتژی‌های آموزشی برای توسعه تفکر انتقادی در برنامه درسی دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 31-55]
  • توسعه مهارت تأثیر فشار کاری بر حل مسئله با نقش میانجی توسعه مهارت (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم انتظامی امین) [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 31-55]

ج

  • جرئت‌ورزی ارائه‌ الگو ساختاری جرات‌ورزی بر اساس مسئولیت‌پذیری، اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری خود‌ناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 107-132]
  • جوآموزشی بررسی تأثیر جو مدرسه بر بزه‌کاری و رفتارهای انحرافی آنها [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 161-182]
  • جو تعادل‌جویی بررسی تأثیر جو مدرسه بر بزه‌کاری و رفتارهای انحرافی آنها [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 161-182]
  • جو عاطفی بررسی تأثیر جو مدرسه بر بزه‌کاری و رفتارهای انحرافی آنها [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 161-182]

ح

  • حقوق ضرورت آموزش مبانی قضایی و ارزش‌های اعتقادی در مراکز آموزش ناجا با رویکرد رعایت حقوق شهروندی در یگان‌های انتظامی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 119-150]
  • حقوق شهروندی ضرورت آموزش مبانی قضایی و ارزش‌های اعتقادی در مراکز آموزش ناجا با رویکرد رعایت حقوق شهروندی در یگان‌های انتظامی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 119-150]
  • حل مسئله تأثیر فشار کاری بر حل مسئله با نقش میانجی توسعه مهارت (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم انتظامی امین) [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 31-55]

خ

  • خودپنداره تحصیلی تأثیر سبک مدیریت تعامل‌گرایانه کلاس بر خودپنداره تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 59-89]
  • خودکنترلی تأثیر آموزش رویکرد معنادرمانی بر تحمل پریشانی، خودکنترلی و انعطاف‌پذیری شناختی کارکنان ستاد فرماندهی ناجا [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 59-82]
  • خودناتوان‌سازی   ارائه‌ الگو ساختاری جرات‌ورزی بر اساس مسئولیت‌پذیری، اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری خود‌ناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 107-132]

د

  • دانش‌آموز تأثیر سبک مدیریت تعامل‌گرایانه کلاس بر خودپنداره تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 59-89]
  • دانش انتظامی روندها و رویه‌های راهبرد دانشی ناجا با رویکرد پلیس جامعه‌محور [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 71-104]
  • دوره ابتدایی‌ تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از کارکردهای الگوی ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 91-111]

ر

  • راهبرد آموزشی شناسایی راهبردهای معلمان مراکز پیش‌دبستانی برای آموزش مفاهیم قانون، حق و مسئولیت [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 153-182]
  • راهبرد دانشی روندها و رویه‌های راهبرد دانشی ناجا با رویکرد پلیس جامعه‌محور [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 71-104]
  • رفتارهای انحرافی بررسی تأثیر جو مدرسه بر بزه‌کاری و رفتارهای انحرافی آنها [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 161-182]
  • رویکرد آمیخته بررسی عوامل موثر در بازخوردهای اصلاحی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 41-69]
  • رویکرد ترکیبی شناسایی مؤلفه‌های برنامه درسی مسئله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 151-176]
  • رویکرد راهبردی چارچوب تبیینی وجوه تحلیلی انواع اثربخشی برنامه‌های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 3-28]

ز

  • زیبایی شناسی شناسایی مؤلفه‌های برنامه درسی مسئله‌محور مبتنی بر رویکرد زیبایی‌شناسی [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 151-176]
  • زندگی زناشویی پلیس تدوین و اعتبارسنجی الگوی آموزشی سازگاری زوجین خاص زندگی زناشویی پلیس [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 3-28]

س

  • سازگاری تدوین و اعتبارسنجی الگوی آموزشی سازگاری زوجین خاص زندگی زناشویی پلیس [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 3-28]
  • سازگاری تحصیلی تأثیر سبک مدیریت تعامل‌گرایانه کلاس بر خودپنداره تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 59-89]
  • سبک مدیریت تعامل‌گرایانه تأثیر سبک مدیریت تعامل‌گرایانه کلاس بر خودپنداره تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 59-89]

ش

  • شهروند ضرورت آموزش مبانی قضایی و ارزش‌های اعتقادی در مراکز آموزش ناجا با رویکرد رعایت حقوق شهروندی در یگان‌های انتظامی [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 119-150]

غ

  • غنی سازی تدوین و اعتبارسنجی الگوی آموزشی سازگاری زوجین خاص زندگی زناشویی پلیس [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 3-28]

ف

  • فراگیران زبان انگلیسی بررسی عوامل موثر در بازخوردهای اصلاحی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 41-69]
  • فشار کار تأثیر فشار کاری بر حل مسئله با نقش میانجی توسعه مهارت (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم انتظامی امین) [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 31-55]

ک

  • کارکرد تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از کارکردهای الگوی ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 91-111]
  • کارکنان ستاد فرماندهی ناجا تأثیر آموزش رویکرد معنادرمانی بر تحمل پریشانی، خودکنترلی و انعطاف‌پذیری شناختی کارکنان ستاد فرماندهی ناجا [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 59-82]

م

  • مدیریت دانش روندها و رویه‌های راهبرد دانشی ناجا با رویکرد پلیس جامعه‌محور [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 71-104]
  • مسئله‌یابی ارائه مدل بومی تربیت و آموزش پلیس با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 133-160]
  • مسئولیت‌پذیری ارائه‌ الگو ساختاری جرات‌ورزی بر اساس مسئولیت‌پذیری، اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری خود‌ناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 107-132]
  • معنادرمانی تأثیر آموزش رویکرد معنادرمانی بر تحمل پریشانی، خودکنترلی و انعطاف‌پذیری شناختی کارکنان ستاد فرماندهی ناجا [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 59-82]

ن

  • ناجا طراحی الگوی توسعه آموزش تربیت بدنی در ناجا [دوره 9، شماره 33، 1400، صفحه 85-116]
  • نیاز‌سنجی ارائه مدل بومی تربیت و آموزش پلیس با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 9، شماره 34، 1400، صفحه 133-160]

و

ی

  • یادگیری ترکیبی عوامل مؤثر بر به‌کارگیری یادگیری ترکیبی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 32، 1400، صفحه 119-148]