نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار و پیامدهای رفتار آثار و پیامدهای اصلاح رفتار مدیران و فرماندهان در ابعاد فردی و سازمانی (با تأکید بر دیدگاه قرآن و روایات) [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 71-92]
  • آلمان بررسی تطبیقی وضعیت مهارت‌های تنظیم هیجانی در افسران پلیس ایران و آلمان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 67-82]
  • آموزش نقش رسانه‌های نوین در نظام تربیت و آموزش پلیس؛ چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 13-48]
  • آموزش مدیران نیازسنجی و تجزیه و تحلیل مهارت‌های آموزشی مورد نیاز مدیران مورد مطالعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 49-70]
  • آموزش و پرورش تطبیقی مطالعه‌ ی تطبیقی نظام تربیت و آموزش عالی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ترکیه ، انگلستان و آمریکا [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 69-93]

ا

  • اخلاق پلیس اهداف و اصول تربیت پلیس از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 1-32]
  • اراک تعیین ابعاد محیط اجتماعی مراکز آموزش عمومی نیروی پلیس: مورد مطالعه ، مرکز آموزش عمومی مالک اشتر اراک [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 58-70]
  • ایران بررسی تطبیقی وضعیت مهارت‌های تنظیم هیجانی در افسران پلیس ایران و آلمان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 67-82]
  • ارائه‌ی راهکار عوامل مؤثر مشارکت کارکنان ناجا در ورزش همگانی با تکنیک سنجش رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 99-120]
  • استانداردسازی رفتار آثار و پیامدهای اصلاح رفتار مدیران و فرماندهان در ابعاد فردی و سازمانی (با تأکید بر دیدگاه قرآن و روایات) [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 71-92]
  • اصول تربیتی تربیت پلیس از منظر قرآن و نهج‌البلاغه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 45-66]
  • اصول تربیت پلیس اهداف و اصول تربیت پلیس از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 1-32]
  • افسران پلیس بررسی تطبیقی وضعیت مهارت‌های تنظیم هیجانی در افسران پلیس ایران و آلمان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 67-82]
  • الگوی نظام آموزشی الگوی طراحی و برنامه‌ریزی آموزشی تربیت پلیس اطفال و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-90]
  • اینترنت نقش رسانه‌های نوین در نظام تربیت و آموزش پلیس؛ چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 13-48]
  • انگلیسی با اهداف پلیسی آموزش زبان انگلیسی با اهداف پلیسی: استفاده از رویکرد ارتباطی و شیوه‌ی کار گروهی در آموزش کارکنان ناجا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]

ب

  • برنامه‌ی آموزش خلاقیت بررسی میزان تأثیر برنامه‌ی آموزش خلاقیت بر افزایش خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]
  • برنامه‌ی درسی مطالعه‌ ی تطبیقی نظام تربیت و آموزش عالی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ترکیه ، انگلستان و آمریکا [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 69-93]
  • برنامه‌ریزی آموزشی الگوی طراحی و برنامه‌ریزی آموزشی تربیت پلیس اطفال و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-90]
  • بزهکاری اطفال تدابیرآموزشی و عملکرد پلیس در پیشگیری از بزهکاری نوجوانان (بررسی موردی شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 33-68]
  • بعد ارتباطی تبیین نقش سرمایه‌ی اجتماعی در کاربست مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی آجا با رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 116-146]
  • بعد ساختاری تبیین نقش سرمایه‌ی اجتماعی در کاربست مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی آجا با رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 116-146]
  • بعد شناختی تبیین نقش سرمایه‌ی اجتماعی در کاربست مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی آجا با رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 116-146]

پ

  • پرسش‌نامه‌ی خلاقیت تورنس بررسی میزان تأثیر برنامه‌ی آموزش خلاقیت بر افزایش خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]
  • پیشگیری اجتماعی تدابیرآموزشی و عملکرد پلیس در پیشگیری از بزهکاری نوجوانان (بررسی موردی شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 33-68]
  • پیشگیری وضعی تدابیرآموزشی و عملکرد پلیس در پیشگیری از بزهکاری نوجوانان (بررسی موردی شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 33-68]
  • پلیس نقش رسانه‌های نوین در نظام تربیت و آموزش پلیس؛ چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 13-48]

ت

  • تدابیر آموزشی تدابیرآموزشی و عملکرد پلیس در پیشگیری از بزهکاری نوجوانان (بررسی موردی شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 33-68]
  • تربیت نقش رسانه‌های نوین در نظام تربیت و آموزش پلیس؛ چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 13-48]
  • تربیت پلیس اهداف و اصول تربیت پلیس از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 1-32]
  • تربیت پلیس الگوی طراحی و برنامه‌ریزی آموزشی تربیت پلیس اطفال و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-90]
  • تربیت پلیس تربیت پلیس از منظر قرآن و نهج‌البلاغه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 45-66]
  • تعلیم و تربیت مطالعه‌ ی تطبیقی نظام تربیت و آموزش عالی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ترکیه ، انگلستان و آمریکا [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 69-93]
  • تولید دانش الگوی به‌کارگیری قابلیت‌های مدیریت دانش در دانش‌آفرینی و نوآوری‌های پلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]

ج

  • جامعه‌پذیری نقش رسانه‌های نوین در نظام تربیت و آموزش پلیس؛ چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 13-48]

چ

  • چالش از سپهر نظریه تا حضیض عمل در مدیریت آموزشی در جست‌وجوی ترسیم سیمای مدیریت در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]

د

  • دانشآفرینی الگوی به‌کارگیری قابلیت‌های مدیریت دانش در دانش‌آفرینی و نوآوری‌های پلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]
  • دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی بررسی میزان تأثیر برنامه‌ی آموزش خلاقیت بر افزایش خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 93-116]

ر

  • رسانه‌های نوین نقش رسانه‌های نوین در نظام تربیت و آموزش پلیس؛ چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 13-48]
  • رفتارشناسی انسان آثار و پیامدهای اصلاح رفتار مدیران و فرماندهان در ابعاد فردی و سازمانی (با تأکید بر دیدگاه قرآن و روایات) [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 71-92]
  • رفتار مدیریت و فرماندهی آثار و پیامدهای اصلاح رفتار مدیران و فرماندهان در ابعاد فردی و سازمانی (با تأکید بر دیدگاه قرآن و روایات) [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 71-92]
  • روش تدریس آموزش زبان انگلیسی با اهداف پلیسی: استفاده از رویکرد ارتباطی و شیوه‌ی کار گروهی در آموزش کارکنان ناجا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
  • روشهای تربیتی تربیت پلیس از منظر قرآن و نهج‌البلاغه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 45-66]
  • رویکرد ارتباطی آموزش زبان انگلیسی با اهداف پلیسی: استفاده از رویکرد ارتباطی و شیوه‌ی کار گروهی در آموزش کارکنان ناجا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]

س

  • سازگاری اجتماعی تأثیر آموزش سخت‌رویی بر سازگاری و مسئولیت‌پذیری دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 83-98]
  • سازگاری تحصیلی تأثیر آموزش سخت‌رویی بر سازگاری و مسئولیت‌پذیری دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 83-98]
  • سازگاری عاطفی تأثیر آموزش سخت‌رویی بر سازگاری و مسئولیت‌پذیری دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 83-98]
  • سخت‌‌رویی تأثیر آموزش سخت‌رویی بر سازگاری و مسئولیت‌پذیری دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 83-98]
  • سرمایه‌ی اجتماعی تبیین نقش سرمایه‌ی اجتماعی در کاربست مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی آجا با رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 116-146]
  • سنجش رضایت مشتری عوامل مؤثر مشارکت کارکنان ناجا در ورزش همگانی با تکنیک سنجش رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 99-120]

ش

  • شیوهی کار گروهی آموزش زبان انگلیسی با اهداف پلیسی: استفاده از رویکرد ارتباطی و شیوه‌ی کار گروهی در آموزش کارکنان ناجا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]

ط

  • طراحی و اعتباریابی الگوی طراحی و برنامه‌ریزی آموزشی تربیت پلیس اطفال و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-90]

ع

  • عمل از سپهر نظریه تا حضیض عمل در مدیریت آموزشی در جست‌وجوی ترسیم سیمای مدیریت در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]

ف

ق

  • قابلیتهای زیرساختی الگوی به‌کارگیری قابلیت‌های مدیریت دانش در دانش‌آفرینی و نوآوری‌های پلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]
  • قابلیتهای فرآیندی الگوی به‌کارگیری قابلیت‌های مدیریت دانش در دانش‌آفرینی و نوآوری‌های پلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]

ک

  • کودکان در معرض خطر تدابیرآموزشی و عملکرد پلیس در پیشگیری از بزهکاری نوجوانان (بررسی موردی شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 33-68]
  • کودکان و نوجوانان الگوی طراحی و برنامه‌ریزی آموزشی تربیت پلیس اطفال و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-90]

م

  • متون اسلامی تربیت پلیس از منظر قرآن و نهج‌البلاغه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 45-66]
  • محیط اجتماعی تعیین ابعاد محیط اجتماعی مراکز آموزش عمومی نیروی پلیس: مورد مطالعه ، مرکز آموزش عمومی مالک اشتر اراک [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 58-70]
  • محیط یادگیری آموزش زبان انگلیسی با اهداف پلیسی: استفاده از رویکرد ارتباطی و شیوه‌ی کار گروهی در آموزش کارکنان ناجا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
  • مدیریت آموزشی از سپهر نظریه تا حضیض عمل در مدیریت آموزشی در جست‌وجوی ترسیم سیمای مدیریت در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
  • مدیریت آموزش و پرورش از سپهر نظریه تا حضیض عمل در مدیریت آموزشی در جست‌وجوی ترسیم سیمای مدیریت در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
  • مدیریت دانش ارزیابی موقعیت مراکز آموزش علمی تخصصی و عمومی ناجا ازنظر سطح شاخص-های مدیریت دانش [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 91-125]
  • مدیریت دانش الگوی به‌کارگیری قابلیت‌های مدیریت دانش در دانش‌آفرینی و نوآوری‌های پلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]
  • مراکز آموزش ارزیابی موقعیت مراکز آموزش علمی تخصصی و عمومی ناجا ازنظر سطح شاخص-های مدیریت دانش [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 91-125]
  • مرکز آموزش عمومی تعیین ابعاد محیط اجتماعی مراکز آموزش عمومی نیروی پلیس: مورد مطالعه ، مرکز آموزش عمومی مالک اشتر اراک [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 58-70]
  • مسئولیت‌‌پذیری تأثیر آموزش سخت‌رویی بر سازگاری و مسئولیت‌پذیری دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 83-98]
  • مقام معظم رهبری اهداف و اصول تربیت پلیس از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 1-32]
  • مهارتهای تنظیم هیجانی بررسی تطبیقی وضعیت مهارت‌های تنظیم هیجانی در افسران پلیس ایران و آلمان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 67-82]
  • مهارت‌های مورد نیاز مدیران نیازسنجی و تجزیه و تحلیل مهارت‌های آموزشی مورد نیاز مدیران مورد مطالعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 49-70]

ن

  • ناجا ارزیابی موقعیت مراکز آموزش علمی تخصصی و عمومی ناجا ازنظر سطح شاخص-های مدیریت دانش [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 91-125]
  • نیازهای اجتماعی نیازسنجی و تجزیه و تحلیل مهارت‌های آموزشی مورد نیاز مدیران مورد مطالعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 49-70]
  • نیازهای ادراکی نیازسنجی و تجزیه و تحلیل مهارت‌های آموزشی مورد نیاز مدیران مورد مطالعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 49-70]
  • نیازهای انسانی نیازسنجی و تجزیه و تحلیل مهارت‌های آموزشی مورد نیاز مدیران مورد مطالعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 49-70]
  • نیازهای فنی نیازسنجی و تجزیه و تحلیل مهارت‌های آموزشی مورد نیاز مدیران مورد مطالعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 49-70]
  • نیروی پلیس تعیین ابعاد محیط اجتماعی مراکز آموزش عمومی نیروی پلیس: مورد مطالعه ، مرکز آموزش عمومی مالک اشتر اراک [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 58-70]
  • نظام آموزش عالی مطالعه‌ ی تطبیقی نظام تربیت و آموزش عالی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ترکیه ، انگلستان و آمریکا [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 69-93]
  • نظام آموزش و پرورش از سپهر نظریه تا حضیض عمل در مدیریت آموزشی در جست‌وجوی ترسیم سیمای مدیریت در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
  • نظام مدیریت دانش تبیین نقش سرمایه‌ی اجتماعی در کاربست مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی آجا با رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 116-146]
  • نظریه از سپهر نظریه تا حضیض عمل در مدیریت آموزشی در جست‌وجوی ترسیم سیمای مدیریت در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 1-12]
  • نوآوری الگوی به‌کارگیری قابلیت‌های مدیریت دانش در دانش‌آفرینی و نوآوری‌های پلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]

و

  • ورزش همگانی عوامل مؤثر مشارکت کارکنان ناجا در ورزش همگانی با تکنیک سنجش رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 99-120]