نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آجا نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 21-40]
  • آگاهی از رفتارهای ایمن و خطر زا اثربخشی آموزش فرهنگ ترافیک بر عملکرد ترافیکی و سطح آگاهی از رفتارهای خطرزای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 100-119]
  • آموزش تدوین استراتژی آموزش پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 61-80]
  • آموزش روایتی نو از «ارزشیابی» در عرصه آموزش براساس مبانی هرمنوتیک فلسفی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 61-80]
  • آموزش ترافیک اثربخشی آموزش فرهنگ ترافیک بر عملکرد ترافیکی و سطح آگاهی از رفتارهای خطرزای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 100-119]
  • آموزش در سازمان‌های دولتی تبیین موانع فنی، مالی و مدیریتی در استفاده از یادگیری الکترونیک برای آموزش منابع انسانی: مطالعه‌ای از سازمان‌های دولتی شهرستان سمنان [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 29-45]
  • آموزش سبز آموزش سبز منابع انسانی در صنعت نفت [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 1-20]
  • آموزش عالی گذار به اقتصاد یادگیرنده در ایران: تبیین نقش آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 20-40]
  • آموزش عالی تدوین و اعتباریابی مقیاس ارزیابی کیفیت فرایند یاددهی ـ یادگیری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 41-60]
  • آموزش منابع انسانی تبیین موانع فنی، مالی و مدیریتی در استفاده از یادگیری الکترونیک برای آموزش منابع انسانی: مطالعه‌ای از سازمان‌های دولتی شهرستان سمنان [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 29-45]
  • آموزش و پژوهش بین رشته‌ای گذار به اقتصاد یادگیرنده در ایران: تبیین نقش آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 20-40]
  • آینده نگری بررسی تأثیرتحصیلات تکمیلی درتوانمند سازی فرماندهان ومدیران ناجا [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 127-142]

ا

  • ارتقای سازمانی بررسی تاثیر مرتبط بودن رشته تحصیلی با ویژگی‌های شغلی بر سکون زدگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 47-71]
  • ارزشیابی روایتی نو از «ارزشیابی» در عرصه آموزش براساس مبانی هرمنوتیک فلسفی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 61-80]
  • ارزشیابی ارزشیابی برنامه درسی حمایت شده: چگونه فرایند یادگیری و آموزش را در دوره کارشناسی تسهیل کنیم؟ [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 101-120]
  • ارزشی و بینشی بررسی عوامل اثربخشی تربیتی فرماندهان صف دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 97-126]
  • اساتید عوامل تسهیل‌کننده بکارگیری فناوری‌های آموزشی در تدریس اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 81-100]
  • استراتژی تدوین استراتژی آموزش پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 61-80]
  • اقتصاد یادگیرنده گذار به اقتصاد یادگیرنده در ایران: تبیین نقش آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 20-40]
  • انگیزش بررسی رابطه مؤلفه‌های انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم در عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 81-100]

ب

  • بازنشستگان نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 21-40]
  • برنامه درسی حمایت شده ارزشیابی برنامه درسی حمایت شده: چگونه فرایند یادگیری و آموزش را در دوره کارشناسی تسهیل کنیم؟ [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 101-120]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک آموزشی تدوین استراتژی آموزش پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 61-80]

پ

  • پلیس پیشگیری تدوین استراتژی آموزش پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 61-80]

ت

  • تحصیلات تکمیلی بررسی تأثیرتحصیلات تکمیلی درتوانمند سازی فرماندهان ومدیران ناجا [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 127-142]
  • تحلیل گری بررسی تأثیرتحصیلات تکمیلی درتوانمند سازی فرماندهان ومدیران ناجا [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 127-142]
  • توانمند‌سازی بررسی تأثیرتحصیلات تکمیلی درتوانمند سازی فرماندهان ومدیران ناجا [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 127-142]
  • توانمندی‌های مدیریتی تاثیر هوش هیجانی بر ابعاد مختلف عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 1-27]
  • توسعه منابع انسانی تبیین موانع فنی، مالی و مدیریتی در استفاده از یادگیری الکترونیک برای آموزش منابع انسانی: مطالعه‌ای از سازمان‌های دولتی شهرستان سمنان [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 29-45]
  • تئوری داده بنیاد گذار به اقتصاد یادگیرنده در ایران: تبیین نقش آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 20-40]

ج

  • جامعه یادگیرنده حرفه ای دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 95-115]
  • جامعه یادگیرنده حرفه‌ای دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 21-40]

چ

  • چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه درسی حمایت شده: چگونه فرایند یادگیری و آموزش را در دوره کارشناسی تسهیل کنیم؟ [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 101-120]

خ

  • خانواده رابطه بین میزان دینداری با سبک تربیتی خانواده در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 1-25]
  • خون ادراری یک نوبت تمرین رژه بر میزان هماچوری دانشجویان دانشگاه‌ علوم ‌انتظامی مؤثر است. [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 41-60]

د

  • دامنه حرکتی مقایسه ویژگی‌های آنتروپومتریکی و انعطاف پذیری مفاصل اندام‌های فوقانی، تحتانی و ستون فقرات کارکنان ورزشکار و غیر ورزشکار نیروی انتظامی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 73-96]
  • دانش‌آموزان رابطه بین میزان دینداری با سبک تربیتی خانواده در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 1-25]
  • دانش آموزان پسر دوره‌ی متوسطه در معرض خطر اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش عوامل خطرساز در دانش‌آموزان پسر دوره‌ی متوسطه در معرض خطر شهر کبودراهنگ [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-60]
  • دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اثربخشی آموزش فرهنگ ترافیک بر عملکرد ترافیکی و سطح آگاهی از رفتارهای خطرزای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 100-119]
  • دانشجو تدوین و اعتباریابی مقیاس ارزیابی کیفیت فرایند یاددهی ـ یادگیری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 41-60]
  • دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی بررسی عوامل اثربخشی تربیتی فرماندهان صف دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 97-126]
  • دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی یک نوبت تمرین رژه بر میزان هماچوری دانشجویان دانشگاه‌ علوم ‌انتظامی مؤثر است. [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 41-60]
  • دانش سازمانی تبیین ابعاد فراموشی سازمانی و ظرفیت جذب دانش سازمانی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 1-20]
  • دانشگاه تاثیر هوش هیجانی بر ابعاد مختلف عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 1-27]
  • دانشگاه علوم انتظامی تبیین ابعاد فراموشی سازمانی و ظرفیت جذب دانش سازمانی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 1-20]
  • دانشگاه علوم انتظامی امین عوامل تسهیل‌کننده بکارگیری فناوری‌های آموزشی در تدریس اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 81-100]
  • دینداری رابطه بین میزان دینداری با سبک تربیتی خانواده در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 1-25]
  • دوره کارشناسی ارزشیابی برنامه درسی حمایت شده: چگونه فرایند یادگیری و آموزش را در دوره کارشناسی تسهیل کنیم؟ [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 101-120]

ر

  • راهبرد گزینی بررسی تأثیرتحصیلات تکمیلی درتوانمند سازی فرماندهان ومدیران ناجا [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 127-142]
  • رژه یک نوبت تمرین رژه بر میزان هماچوری دانشجویان دانشگاه‌ علوم ‌انتظامی مؤثر است. [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 41-60]
  • رشته تحصیلی بررسی تاثیر مرتبط بودن رشته تحصیلی با ویژگی‌های شغلی بر سکون زدگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 47-71]
  • رفتاری بررسی عوامل اثربخشی تربیتی فرماندهان صف دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 97-126]
  • روایت نو روایتی نو از «ارزشیابی» در عرصه آموزش براساس مبانی هرمنوتیک فلسفی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 61-80]
  • روحی و جسمی بررسی عوامل اثربخشی تربیتی فرماندهان صف دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 97-126]
  • روش‌های تدریس عوامل تسهیل‌کننده بکارگیری فناوری‌های آموزشی در تدریس اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 81-100]

س

  • ساختار دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 95-115]
  • ساختار دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 21-40]
  • سازگاری بررسی تأثیرتحصیلات تکمیلی درتوانمند سازی فرماندهان ومدیران ناجا [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 127-142]
  • سازمان یادگیرنده عوامل موثر بر تحقق سازمان یادگیرنده در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-80]
  • سبک‌های تربیتی رابطه بین میزان دینداری با سبک تربیتی خانواده در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 1-25]
  • سیستمهای حمایتی دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 95-115]
  • سیستمهای حمایتی دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 21-40]
  • سیستمهای دانش و ارتباط دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 95-115]
  • سیستمهای دانش و ارتباط دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 21-40]
  • سطوح یادگیری عوامل موثر بر تحقق سازمان یادگیرنده در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-80]
  • سکون زدگی شغلی بررسی تاثیر مرتبط بودن رشته تحصیلی با ویژگی‌های شغلی بر سکون زدگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 47-71]
  • سن خدمتی مقایسه ویژگی‌های آنتروپومتریکی و انعطاف پذیری مفاصل اندام‌های فوقانی، تحتانی و ستون فقرات کارکنان ورزشکار و غیر ورزشکار نیروی انتظامی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 73-96]

ش

  • شخصیتی بررسی عوامل اثربخشی تربیتی فرماندهان صف دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 97-126]

ظ

  • ظرفیت جذب تبیین ابعاد فراموشی سازمانی و ظرفیت جذب دانش سازمانی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 1-20]

ع

  • عملکرد اعضای هیات علمی تاثیر هوش هیجانی بر ابعاد مختلف عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 1-27]
  • عملکرد ترافیکی اثربخشی آموزش فرهنگ ترافیک بر عملکرد ترافیکی و سطح آگاهی از رفتارهای خطرزای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 100-119]
  • عوامل اثربخشی بررسی عوامل اثربخشی تربیتی فرماندهان صف دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 97-126]
  • عوامل تسهیل کننده عوامل تسهیل‌کننده بکارگیری فناوری‌های آموزشی در تدریس اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 81-100]
  • عوامل خطرساز اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش عوامل خطرساز در دانش‌آموزان پسر دوره‌ی متوسطه در معرض خطر شهر کبودراهنگ [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-60]

ف

  • فراموشی سازمانی تبیین ابعاد فراموشی سازمانی و ظرفیت جذب دانش سازمانی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 1-20]
  • فرایند یاددهی ـ یادگیری تدوین و اعتباریابی مقیاس ارزیابی کیفیت فرایند یاددهی ـ یادگیری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 41-60]
  • فرماندهان صف بررسی عوامل اثربخشی تربیتی فرماندهان صف دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 97-126]
  • فرماندهان صف تأثیر مهارتهای اجتماعی فرماندهان صف بر روی سازگاری دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 101-120]
  • فرهنگ دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 95-115]
  • فرهنگ دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 21-40]
  • فناوری آموزشی عوامل تسهیل‌کننده بکارگیری فناوری‌های آموزشی در تدریس اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 81-100]

ک

  • کارآفرینی نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 21-40]
  • کارکنان نیروی انتظامی مقایسه ویژگی‌های آنتروپومتریکی و انعطاف پذیری مفاصل اندام‌های فوقانی، تحتانی و ستون فقرات کارکنان ورزشکار و غیر ورزشکار نیروی انتظامی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 73-96]
  • کیفیت تدوین و اعتباریابی مقیاس ارزیابی کیفیت فرایند یاددهی ـ یادگیری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 41-60]

گ

  • گذار گذار به اقتصاد یادگیرنده در ایران: تبیین نقش آموزش عالی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 20-40]

م

  • مدیریتی بررسی عوامل اثربخشی تربیتی فرماندهان صف دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 97-126]
  • مدیریت منابع انسانی سبز و صنعت نفت آموزش سبز منابع انسانی در صنعت نفت [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 1-20]
  • مدیریت و رهبری دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 95-115]
  • مدیریت و رهبری دانشگاه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای: پژوهشی آمیخته در دانشگاه علوم انتظامی امین [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 21-40]
  • مقیاس تدوین و اعتباریابی مقیاس ارزیابی کیفیت فرایند یاددهی ـ یادگیری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 41-60]
  • مهارتهای اجتماعی تأثیر مهارتهای اجتماعی فرماندهان صف بر روی سازگاری دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 101-120]
  • مهارتهای زندگی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش عوامل خطرساز در دانش‌آموزان پسر دوره‌ی متوسطه در معرض خطر شهر کبودراهنگ [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-60]

ن

  • ناجا عوامل موثر بر تحقق سازمان یادگیرنده در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-80]
  • نیازسنجی آموزشی نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 21-40]

و

  • ورزشکار و غیرورزشکار مقایسه ویژگی‌های آنتروپومتریکی و انعطاف پذیری مفاصل اندام‌های فوقانی، تحتانی و ستون فقرات کارکنان ورزشکار و غیر ورزشکار نیروی انتظامی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 73-96]
  • ویژگیهای آنتروپومتری مقایسه ویژگی‌های آنتروپومتریکی و انعطاف پذیری مفاصل اندام‌های فوقانی، تحتانی و ستون فقرات کارکنان ورزشکار و غیر ورزشکار نیروی انتظامی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 73-96]

ه

  • هرمنوتیک فلسفی روایتی نو از «ارزشیابی» در عرصه آموزش براساس مبانی هرمنوتیک فلسفی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 61-80]
  • هماچوری یک نوبت تمرین رژه بر میزان هماچوری دانشجویان دانشگاه‌ علوم ‌انتظامی مؤثر است. [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 41-60]
  • هوش هیجانی تاثیر هوش هیجانی بر ابعاد مختلف عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 1-27]

ی

  • یادگیری عوامل موثر بر تحقق سازمان یادگیرنده در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-80]
  • یادگیری بررسی رابطه مؤلفه‌های انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم در عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 81-100]
  • یادگیری الکترونیک تبیین موانع فنی، مالی و مدیریتی در استفاده از یادگیری الکترونیک برای آموزش منابع انسانی: مطالعه‌ای از سازمان‌های دولتی شهرستان سمنان [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 29-45]
  • یادگیری سازمانی بررسی تاثیر مرتبط بودن رشته تحصیلی با ویژگی‌های شغلی بر سکون زدگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 47-71]
  • یادگیری سازمانی عوامل موثر بر تحقق سازمان یادگیرنده در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-80]
  • یادگیری سازمانی تبیین ابعاد فراموشی سازمانی و ظرفیت جذب دانش سازمانی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 1-20]