نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آجا نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان (مورد مطالعه: کانون بازنشستگان آجا) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 120-140]
  • آموزش کیفی سازی روشهای یاددهی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 101-120]
  • آموزش کیفی سازی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی ( مطالعه موردی: روشهای یاددهی) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 101-120]
  • آموزش الکترونیک بررسی چالش های یاددهی- یادگیری بر توسعه و بکارگیری آموزش الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران (مورد مطالعه؛ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد) [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 101-120]
  • آموزش ضمن خدمت واکاوی آموزش های شغلی مورد نیاز کارکنان دانشگاه ها [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 61-80]
  • آموزش عالی برنامه ی درسی پست مدرن: راه حلی برای بهبود وضعیت نظام آموزش عالی ایران( طراحی و ارزشیابی الگو) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 60-81]
  • آموزش عالی رویکردهای یاددهی – یادگیری مناسب برنامه درسی بین المللی آموزشی عالی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-100]
  • آموزش عالی بررسی چالش های یاددهی- یادگیری بر توسعه و بکارگیری آموزش الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران (مورد مطالعه؛ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد) [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 101-120]
  • آموزش های تخصصی دریایی کیفی سازی روشهای یاددهی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 101-120]
  • آموزش های تخصصی دریایی کیفی سازی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی ( مطالعه موردی: روشهای یاددهی) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 101-120]

ا

  • اثربخشی ارزیابی اثربخشی (بیرونی) برنامه های آموزش تخصصی رشته پیشگیری انتظامی (مورد مطالعه: دانش آموختگان رسته انتظامی- سال1394) [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 1-49]
  • ارزیابی دانشگاه پایدار ارزیابی پایداری در آموزش عالی ایران: شناسایی الگوی مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 120-140]
  • ارزشیابی ارزیابی اثربخشی (بیرونی) برنامه های آموزش تخصصی رشته پیشگیری انتظامی (مورد مطالعه: دانش آموختگان رسته انتظامی- سال1394) [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 1-49]
  • ارزشیابی؛ آموزش روایتی نو از «ارزشیابی» در عرصه‌های آموزشی براساس مبانی هرمنوتیک فلسفی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 120-140]
  • اعتباربخشی برنامه ی درسی پست مدرن: راه حلی برای بهبود وضعیت نظام آموزش عالی ایران( طراحی و ارزشیابی الگو) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 60-81]
  • اعداد فازی متقارن بررسی کیفیت خدمات برنامه های آموزشی دوره های عالی انتظامی بر اساس مقیاس AQIP [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 1-20]
  • انگیزش طراحی الگوی مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 121-140]

ب

  • بازنشستگان نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان (مورد مطالعه: کانون بازنشستگان آجا) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 120-140]
  • برنامه بهبود کیفیت آموزشی بررسی کیفیت خدمات برنامه های آموزشی دوره های عالی انتظامی بر اساس مقیاس AQIP [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 1-20]
  • برنامه تفصیلی ارزیابی اثربخشی (بیرونی) برنامه های آموزش تخصصی رشته پیشگیری انتظامی (مورد مطالعه: دانش آموختگان رسته انتظامی- سال1394) [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 1-49]
  • برنامه ی خدمات آموزشی بررسی کیفیت خدمات برنامه های آموزشی دوره های عالی انتظامی بر اساس مقیاس AQIP [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 1-20]
  • بسته آموزشی اثربخشی آموزش رفتار ترافیکی پرخطر بر یادگیری کودکان پایه ششم دختر و پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 161-180]
  • بعد روانشناختی-فرهنگی طراحی مدل فرهنگ کیفیت در حوزه آموزش با بکارگیری روش تحلیل محتوا [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 1-20]
  • بعد ساختاری-مدیریتی طراحی مدل فرهنگ کیفیت در حوزه آموزش با بکارگیری روش تحلیل محتوا [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 1-20]
  • بعد محیطی طراحی مدل فرهنگ کیفیت در حوزه آموزش با بکارگیری روش تحلیل محتوا [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 1-20]
  • بین المللی شدن رویکردهای یاددهی – یادگیری مناسب برنامه درسی بین المللی آموزشی عالی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-100]

پ

  • پدافند غیرعامل نقش ورزش صبحگاهی درارتقای آمادگی جسمانی و رزمی کارکنان ستاد ناجا با رویکرد پدافند غیر عامل [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 41-60]
  • پست مدرنیسم برنامه ی درسی پست مدرن: راه حلی برای بهبود وضعیت نظام آموزش عالی ایران( طراحی و ارزشیابی الگو) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 60-81]
  • پلیس امداد تأثیر آموزش هوش هیجانی بر عزت نفس در پلیس امداد تهران بزرگ [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 61-80]

ت

  • تجربه‌آموزی درس پژوهی و تاثیر آن بر رشد حرفه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 40-61]
  • تحلیل شکاف تحلیل شکاف آموزش‌های دانشجویان مراقبت پرواز بر اساس نیازها و خواسته‌های محیط‌های عملیاتی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 40-60]
  • تکنیک تصمیم گیری گروهی بردا بررسی کیفیت خدمات برنامه های آموزشی دوره های عالی انتظامی بر اساس مقیاس AQIP [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 1-20]
  • توسعه‌ی حرفه‌ای درس پژوهی و تاثیر آن بر رشد حرفه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 40-61]

ح

خ

  • خودکارآمدی رابطه خودکارآمدی و رضایت شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 140-160]

د

  • دانش موانع زیرساختی پیاده سازی مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 21-40]
  • دانشگاه واکاوی آموزش های شغلی مورد نیاز کارکنان دانشگاه ها [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 61-80]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی پایداری در آموزش عالی ایران: شناسایی الگوی مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 120-140]
  • دانشگاه پایدار ارزیابی پایداری در آموزش عالی ایران: شناسایی الگوی مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 120-140]
  • درس پژوهی درس پژوهی و تاثیر آن بر رشد حرفه‌ای [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 40-61]
  • دروس مهارتی ارزیابی اثربخشی (بیرونی) برنامه های آموزش تخصصی رشته پیشگیری انتظامی (مورد مطالعه: دانش آموختگان رسته انتظامی- سال1394) [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 1-49]
  • دوره های عالی انتظامی بررسی کیفیت خدمات برنامه های آموزشی دوره های عالی انتظامی بر اساس مقیاس AQIP [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 1-20]

ر

  • رضایت شغلی رابطه خودکارآمدی و رضایت شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 140-160]
  • رفتارهای ترافیکی اثربخشی آموزش رفتار ترافیکی پرخطر بر یادگیری کودکان پایه ششم دختر و پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 161-180]
  • روش تدریس کیفی سازی روشهای یاددهی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 101-120]
  • روشهای یاددهی- یادگیری رویکردهای یاددهی – یادگیری مناسب برنامه درسی بین المللی آموزشی عالی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-100]

س

  • ستاد ناجا نقش ورزش صبحگاهی درارتقای آمادگی جسمانی و رزمی کارکنان ستاد ناجا با رویکرد پدافند غیر عامل [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 41-60]
  • سرمایه‌انسانی طراحی الگوی مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 121-140]

ع

  • عزت نفس تأثیر آموزش هوش هیجانی بر عزت نفس در پلیس امداد تهران بزرگ [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 61-80]

ف

  • فرهنگ‌سازمانی طراحی الگوی مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 121-140]
  • فرهنگ کیفیت طراحی مدل فرهنگ کیفیت در حوزه آموزش با بکارگیری روش تحلیل محتوا [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 1-20]

ک

  • کارآفرینی نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان (مورد مطالعه: کانون بازنشستگان آجا) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 120-140]
  • کارکنان ناجا نقش ورزش صبحگاهی درارتقای آمادگی جسمانی و رزمی کارکنان ستاد ناجا با رویکرد پدافند غیر عامل [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 41-60]
  • کیفیت آموزش تحلیل شکاف آموزش‌های دانشجویان مراقبت پرواز بر اساس نیازها و خواسته‌های محیط‌های عملیاتی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 40-60]
  • کلید واژه: روش تدریس کیفی سازی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی ( مطالعه موردی: روشهای یاددهی) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 101-120]
  • کودکان اثربخشی آموزش رفتار ترافیکی پرخطر بر یادگیری کودکان پایه ششم دختر و پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 161-180]

م

  • محیط عملیاتی و دانشجویان مراقبت پرواز تحلیل شکاف آموزش‌های دانشجویان مراقبت پرواز بر اساس نیازها و خواسته‌های محیط‌های عملیاتی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 40-60]
  • مدیریت استعداد طراحی الگوی مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 121-140]
  • مدیریت دانش موانع زیرساختی پیاده سازی مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 21-40]
  • مراکز آموزش موانع زیرساختی پیاده سازی مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 21-40]
  • مربی کیفی سازی روشهای یاددهی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 101-120]
  • مربی کیفی سازی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی ( مطالعه موردی: روشهای یاددهی) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 101-120]
  • مشارکت در تدوین برنامه درسی رابطه خودکارآمدی و رضایت شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 140-160]
  • منابع انسانی واکاوی آموزش های شغلی مورد نیاز کارکنان دانشگاه ها [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 61-80]
  • موانع بررسی چالش های یاددهی- یادگیری بر توسعه و بکارگیری آموزش الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران (مورد مطالعه؛ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد) [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 101-120]
  • موانع مدیریت دانش موانع زیرساختی پیاده سازی مدیریت دانش در مراکز آموزش ناجا و ارائه الگوی بهبود آن [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 21-40]
  • مؤلفه های دانشگاه پایدار ارزیابی پایداری در آموزش عالی ایران: شناسایی الگوی مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 120-140]

ن

  • نیازسنجی آموزشی واکاوی آموزش های شغلی مورد نیاز کارکنان دانشگاه ها [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 61-80]
  • نیازسنجی آموزشی نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان (مورد مطالعه: کانون بازنشستگان آجا) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 120-140]

و

  • واژه های کلیدی: الگوی برنامه ی درسی برنامه ی درسی پست مدرن: راه حلی برای بهبود وضعیت نظام آموزش عالی ایران( طراحی و ارزشیابی الگو) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 60-81]
  • ورزش صبحگاهی نقش ورزش صبحگاهی درارتقای آمادگی جسمانی و رزمی کارکنان ستاد ناجا با رویکرد پدافند غیر عامل [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 41-60]

ه

  • هرمنوتیک فلسفی؛ روایت نو روایتی نو از «ارزشیابی» در عرصه‌های آموزشی براساس مبانی هرمنوتیک فلسفی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 120-140]
  • همراستایی آموزش تحلیل شکاف آموزش‌های دانشجویان مراقبت پرواز بر اساس نیازها و خواسته‌های محیط‌های عملیاتی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 40-60]
  • هوش هیجانی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر عزت نفس در پلیس امداد تهران بزرگ [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 61-80]

ی

  • یاددهی کیفی سازی روشهای یاددهی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی [دوره 4، شماره 12، 1395، صفحه 101-120]
  • یاددهی کیفی سازی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی ( مطالعه موردی: روشهای یاددهی) [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 101-120]
  • یادگیری اثربخشی آموزش رفتار ترافیکی پرخطر بر یادگیری کودکان پایه ششم دختر و پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 161-180]
  • یادگیری‌سازمانی طراحی الگوی مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 121-140]